Založ si blog

Vianoce s láskou

Láska čistá novotou, láska Božia dobrotou,

láska večná ochotou a stále verná nahotou.

Láska, život, nádhera, kvietky trhať netreba,

buďme radi krásnej farbe, tvorme si na vlastnej farme.

Pozerám do Tvojich očí krásnu modrú vždy tam zočím,

zažívame spoločné, už prichádza Vianočné.

Štedrý deň sa vnorí do tmy, večera sa varí v kotli.

Dary, dárky, darčeky, zasaďme si stromčeky.

Nech nám rastú do krásy, darček nosím v srdci si.

Užívajme našu lásku, tešme sa len na klobásku.

Kapustnica rozvoniava stará mama vnučka máva 🙂

Vianoce sú za rohom podarujme ich Bohom. 😉

Tvoja láska zahreje a Ježiško kdeže je?

Pozrime sa tým smerom, hviezdy, nebo, aha ON.

Traja králi putujú, Mesiáša milujú.

Symbolika v daroch kráľov, chráni, spásu aj pred Pánom.

Veľkým kráľom Herodesom, stratil som sa,

Bože, kde som?

Tu si malý, len tam nestoj, Tvoj krok chránim, nič sa neboj.

Srdce Tvoje láskavé vedie nás a všetko vie….

Milujem Ťa celým srdcom pridá sa aj Vianočný strom.

Láskou v srdci premôžem, Vďaka láske všetko smiem,

zoberme do príbytku, ružu lásky v korýtku.

Poriadne ju zalejme, popod fúz sa usmejme.

Dobrotou a súcitom príde všetko príde ON.***

 

 

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.