Založ si blog

Mať či (ne) mať

Zdá sa mi že som dnes iná

V očiach sa mi zrkadlila

Slza ktorú zatlačíš

Do najhlbšej časti priekopy

 

Vedz že dnes je nový deň

V akom ráne sa preberiem

Dá mi silu vzdať sa túžby

Po neskutočnej odplate

 

Už nie si sám –

Ja som sama.

Držím stráž pred vchodom do raja

Vidíš moju trúfalosť

Vyvoláva v tebe zlosť

 

Volá matka dnes má sviatok

Darovať by chcela kvietok

Čaká, ‚Drahý“ telefonát

Nezvykne už ona (s) novať

 

Vyžila si to čo chcela

V srdci nosí staré perá

Holuba vrany a vrabca

Teraz čaká drobca

 

Nečaká že poďakuješ

Hrdosť bráni jej pookrieť

Pookrieť? Skôr pookriať

Pokoru už nemá Mať <?>

 

 

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

Spása

19.10.2023

Zdal si sa mi krásny Ako v Kraskovej básni Otcova roľa Otec Ti volá Vie že prepásol šancu pokus o prestretie stola Otec mi volá Bol býval zabudol od stola že svet nepatrí len tým čo pokoriť chcú vola Prať druhých mysle a pozerať na nich zhora Mama sa má Nie vždy Dala ti srdce tak ním cíť Tá moja pošla Do škatuľe od topánok sa nevošla Videla ďalekú budúcnosť [...]

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.