Založ si blog

Archív: september, 2016

A otecko? Kvetináč?

A otecko? Kvetináč? Drahý Otec ľúbim Ťa si čím ja (ne)súdim Ťa Mrzí ma to Viem že vieš Aj tak mi nič nepovieš Potajme Ťa Sledujem Vďaka Tebe milujem Chcem vždy to čo chceš aj ty Vzývam pocit samoty Mrzí ma to Čo povieš? Prešla som tým Chceš – nechceš Pozri na mňa sme dvaja Krásni, mladí, Aspoň ja :-* Vážim […]

Pokračovanie článku

V mene lásky svetlo v srdci

V mene lasky som sama v mene lasky nechcem byt v mene lasky chcem teba v mene lasky chcem seba V mene lasky lubim V mene lasky bludim V mene lasky nespavam V mene lasky stradam V mene lasky chybas mi V mene lasky obetu kladies mi V mene lasky nechcem to Chcem ta vidiet stastneho V mene lasky smutim A prekliate myslienky v hlave krutim V mene lasky chcem spoved A jednu jasnu odpoved V mene lasky […]

Pokračovanie článku

Odpustenie 29. 9. 2009

Láska, tá prekérna vec tá ktorej všetko len málo nepovedz tá ktorá v duchnách sa šíri a po povalách pýri tá ktorá vie to čo ty nie! Láska v Boha je nádherná vec, viera v jeho silu ti zohrieva pec a to čo tušíš je iba málo z toho všetkého čo sa stalo a máš najviac keď stávaš sa svätec! Je to viac než by sa bežnému človeku zdalo vnútro ti blčí a netušíš […]

Pokračovanie článku

Cesta lásky

Cítim, že by som mu vedela byť oporou a veľmi ma to k nemu priťahuje. V mojom sne sme prežili búrlivý románik na Hawaii. Chcem pochopiť, prečo sa to deje. Chcem si to odpustiť. Dopriať si lásku. Milovať sa. Ale neviem čo ma k nemu priťahuje, aký je to cit? Priťahovalo ma to ešte predtým, než som vedela, či niekoho má. Hovoril o rodine, tak som si bola istá, že má […]

Pokračovanie článku
Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.