Založ si blog

Archív: júl, 2022

Horúca láska

Tak veľmi Ťa milovať Prahnúť cnieť vyšilovať Dávať rúž aj ruže dostávať Keď vpisuješ do mňa sa rád Dlho sme sa čakali Pohľad si venovali Jeden od druhého sa držali tam kde potrebný bol Flirt Vzťah po boku keď ideme mestom sme po 2 rokoch stále na tom istom Ty miluješ ma ako v 18-tich Konečne viem že láska Tá pravá Má vôňu spaľujúcej krásy […]

Pokračovanie článku

Výmena

V bývalom vzťahu som bola Tak ako niekto zdola Nechápal Čo všetko zdolám Láskou odvrátenou v opak Tak ako zvlhnutý otlak Keď zabudneš Že další bodák Zo srdca ťaháš Opäť naopak? Ďakujem Tak trochu somrák Dokonalosť v očiach Máš, a nie hák Na ktorom odvisla láska Srdcom vravíš Som tak, .. zranený No taaaak Vieš, tvoj vták V tom ‚neni Keď mieniš Dávno ti […]

Pokračovanie článku

Zranení

Tak a teraz povedz mi… Strach z radosti posvätný Je či chcem aby tu nebol Volám ťa mám v srdci rigol Obrovskí sme, ja aj ty Vedel si, že mám ťa vidieť Mýliť sa v láske či dar nevidieť Hrdý bol si tak zanevrieť ti prišlo žitý sen kým v srdci druhej plynul Dôvera… Druhého človeka sa poberá Keď ruky zabúdajú na telo A dotyk […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.