Založ si blog

Snár života

Lož podložená

Pravda ukotvená

Sloboda presvedčenia

Láska vidí veľa

Držím ťa v náručí

Ten sladký dar

Život raz príde

Netreba snár

Odišla som to ste chceli

Ruky najbližších

Ťažko tomu veriť

Maličký drobček pýta sa

Vie aj tuší, zdráha sa

Našiel svojich svoje meno

V rozprávkach sa volal Nemo

Dudko krásny chrobáčik

Vieš čo chceš tak prepáč mi

Odpusť ďakujem som tu a teraz

Milujem ťa a tvoj odraz!

 

 

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Spása

19.10.2023

Zdal si sa mi krásny Ako v Kraskovej básni Otcova roľa Otec Ti volá Vie že prepásol šancu pokus o prestretie stola Otec mi volá Bol býval zabudol od stola že svet nepatrí len tým čo pokoriť chcú vola Prať druhých mysle a pozerať na nich zhora Mama sa má Nie vždy Dala ti srdce tak ním cíť Tá moja pošla Do škatuľe od topánok sa nevošla Videla ďalekú budúcnosť [...]

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:45

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.