Založ si blog

V zrkadle

Odišla som od t e b a

srdca sa nepýtam

Vlastný plán si črtá…

A pravda ktorej uveril s i je krutá,

Reťazami nás púta.

 

Dáme s i posledné objatie

Odstúp nech môj dych ťa nemätie

Veľa lásky sa valí

každý sme vo vlastnom raji,

Edene.

 

Boli sme si a budeme

pravdivý nie len pri víne

Prameň čo plnil s a preteká

pravda vysekaná do skaly je odveká,

v kráse ukrytá, spätá.

 

Keď utíšime večný nepokoj

pochopíme čas ‚stoj čo stoj‘

v srdci skončí s a za lásku boj

A v zrkadle uvidíš obraz svoj.

Konečne.

 

S láskou,

Femme

 

 

 

 

 

 

 

 

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

Spása

19.10.2023

Zdal si sa mi krásny Ako v Kraskovej básni Otcova roľa Otec Ti volá Vie že prepásol šancu pokus o prestretie stola Otec mi volá Bol býval zabudol od stola že svet nepatrí len tým čo pokoriť chcú vola Prať druhých mysle a pozerať na nich zhora Mama sa má Nie vždy Dala ti srdce tak ním cíť Tá moja pošla Do škatuľe od topánok sa nevošla Videla ďalekú budúcnosť [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.