Založ si blog

Splnený spl(í)n

Útek zo sna zlatej klietky

Plnené prekon@né čarovné pletky

Dovezená vezená zvozená koza

Do nosa bzučiaca štípaná osa

Krváca z nosa

Kosa?

Ovdovená, bosá.

Ponorená na dosah

Zachránená spoza

podobá sa na losa.

Voláš?

A kto si

Medzitým

odpršal do nosa

obrátený obsah

Verím drahá

Poznám

Známu tvár a zoznam

darovaný rozoznám

Tu nie

sa nepoznám

Milujem …

La femme <3

 

 

 

 

 

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.