Založ si blog

Z radostnej chvíle

Slovo; Láska, je dnes to čo viem *

„som na Tebe závislý“

Čo sú to za nezmysly

Si ten čo lieta, cíti, vonia

V lese nájdeš radosť, v tôňach.

 

Tiene v srdci tie sú naše

Pochybnosti rýchlo zažeň

Kým máš tieň tak vieš že žiješ

Príď až keď ten tieň sa vpije 🙂

 

Krása ducha ktorú vidím

Duša ktorú stále cítim

Blízko si či ďaleko

Tvár je pri mne, poviem to

 

Milujem Ťa

Prosím Odpusť

Odpúšťam Ti

Ďakujem

S láskou v celistvosti

Ukončujem

láskou sa naplňujem

 

Objím ma a objím strom

Cítim to až za krkom 🙂

Láska vieš že pookriem

Po rokoch to stále smiem

Anjel stojí pri všetkom

Tužbou horí každým dňom

 

Krásne je Ťa milovať

Každým dňom Ťa vdychovať 🙂

Hľadať krásu kde sa skrýva

Chápať veriť – odovzdať

 

Ďakujem za to že si

Dom aj domov srdcom si

Verím tebe verím snom

Rozkošným si dieťatkom

 

Božie dieťa milované

V radosti vždy nachádzané

Požehnaním napĺňané

„Milujem!“

 

S láskou,

femme

***

 

 

 

 

 

 

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.