Založ si blog

Bez deda

Obliekla sa do naha,

Otvorená priznaná

Obeť rástla spolu s ňou

A ostala vydaná

Na Milosť, aj nemilosť,

Otvor srdce nech tá zlosť

Čo nás celkom zlomila

Pookrela, má vyznam!!!

Keď usedavo plakala

Na nič sa nepýtala

Nespoznala tvoju tvár

Tisíc hviezd si našlo pár.

Pozrelo sa do neba

Oprelo sa o seba

Povedalo katovi

Keď sa bolesť vytratí

Nenápadne pomaly

A telo sa vyladí

Pozrie opäť do neba

Ostaneme bez deda.

 

 

 

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.