Babka a dedko? Alebo mucha a motýľ?

6. augusta 2017, lafemme, Nezaradené

Vždy som bola tou čo treba,

„buď dobrou“ otcovi to nedá

„dobre ťa vychovali“

hovorí mi „mama Kami“

Teta sa kochá a s výchovou vopchá

vtesná nás do koľají

ktoré sú na okraji.

Ujo sa oháňa,

za hranicou hľadá mňa.

 

Prišla som preto?

Toto som chcela?

Možno áno, viem to.

teraz mi to nedá.

Toto však nestačí,

byť dobrá v pavlači,

spávať s niekým pekným.

A zapôsobiť?

Pred kým?…

 

Pre niť tvojich myšlienok?

Častovaná od plienok

od malička priekmi.

Nikdy viac už netreba zahrávať sa s pekným.

 

Žena ženou vtedy je,

keď sa vidí v láske.

Stará sa o drobčekov,

čo tam po tej vráske.

Ďakujem Ti Bože, si čím ja, tak ožeň toho muža,

Ožeň krásu, lásku, moc a nesváry zažeň.

Zober múdrosť zažeň ich, emócia vyhrá.

Už si to aj predstavujem, toto je tá VÝHRA.

Podobným je. Je to on? Toto je ten PRAVÝ.

Presne taký ako ja, malý úsmev v tvári.

 

 

V noci letnej pozerám a pre rým občas nespím

niekedy aj nachádzam Božiu lásku v snení.

Čo je správnym poslaním? To čo každý hľadá?

Nevidieť a stať sa tým, čo stále iba háda?

Človek stále chcel by mať, vlastniť niečo veľké.

Nerobiť a oklamať, dá sa iba v telke.

V živote dva pokusy, poväčšinou nemáme.

Prestaň súdiť, prizerať a odpúšťaj Vierke.

 

Verím láske, hľadím mať na koho sa usmievať,

ak som týmto pohladila, verím Bože, že nás vnímaš,

vidím Ťa jak v telke 🙂

Čítala som privinieš krokom nasleduješ

Prichádzaš k nám s dôverou, dojatím nás obklopuješ

Nasmeruješ usmerníš s anjelmi nás obdaríš <3

 

Som Ti vďačná, nachádzam, dúha na nebi svieti

záhradou sa prechádzam, nevšedné sú problémy.

Nočný motýľ v posteli: Drahá, pozri hore!

Mucha sedí na lustri: Drahý ranné zore <3

Mucha motýľ boli tu , sú a vždycky budú,

či tu sme či nie sme tu, láska v našom kruhu.

S láskou,

Femme

***