Založ si blog

V mene lásky svetlo v srdci

V mene lasky som sama
v mene lasky nechcem byt
v mene lasky chcem teba
v mene lasky chcem seba
V mene lasky lubim
V mene lasky bludim
V mene lasky nespavam
V mene lasky stradam
V mene lasky chybas mi
V mene lasky obetu kladies mi
V mene lasky nechcem to
Chcem ta vidiet stastneho
V mene lasky smutim
A prekliate myslienky v hlave krutim
V mene lasky chcem spoved
A jednu jasnu odpoved
V mene lasky som sama
A ten kto ma strada si ty
V mene lasky lubim ta
To nemozu byt myty
V mene lasky mamim ta
V mene lasky nezijem
V mene lasky lubim ta
V mene lasky dozijem
V mene lasky si len moj
V mene lasky nebud stroj
V mene lasky som len tvoja
V mene lasky kde je vola
Laska moja lubim ta
Laska moja sudim ta
Laska moja si len moj
Nech sa skonci kazdy boj
Tvoje oci moje more
Tvoje ruky zle mozole
Tvoja hlava moja karma
Tvoj klobucik moja farma
Dufam ze ma pochopis
A ak nie tak nie si nic
To co poviem je len prepac
To co chces je viac nez sekac
Potrebujem tvoju lasku
Vzdy mi skryje malu vrasku
V mene lasky odpustaj
V mene lasky neputaj
V mene lasky sibe mi
V mene lasky problemy
V mene lasky nikdy viac
V mene lasky chtiac nechtiac
V mene lasky podme spolu
Vkrocme inde nez na smolu
V mene lasky neskoncme
V mene lasky poprosme
V mene lasky ty a ja
Forever navzdy do haja
Laska moja pojdeme
Jeden druheho najdeme
Ostatne je zbytocne
Oblecme si sviatocne
Chces to ty? A chcem to ja?
Vsetko smutne do haja
Tvoje slova koncia v keli
Moja hlava viac neveri
Preco vsetko skoncilo?
Nikomu neverilo
Ani ja uz neverim
Radsej si to preverim
V mene lasky raz len tvoja
Chces aby som bola tvoja?
V mene lasky necudnost
Vyhrava zalubenost
Pride koniec? Pride karma?
V bare na mna cumi Barman
Aj tak si ho nevsimam
Tvoje city objimam
Je to vela viac nez dost
Moja laska pre radost
Povedz ze ma chces zas viac
Nikdy viac len na mesiac
V mene lasky tvoja laska
Pisem svoje tvoja vraska
Odpust mi to Vsemohuci
Lubim ze si taky suci/t/
Lubim teba ty to vies
Prepac vsetko viem ze vies
Prepac moje obliny
Za vsetkym su slabiny
Tvoja laska moje oci
Tvoja mysel razne vkroci
Chvile navzdy stratene
Moje pery mlátené
Povedz pravdu neklames
Budem tvoja odpovies
Paralýza tohto ja
Nikdy viac uz do haja
Nemusis to pochopit
To co pride viem zlomit
Mozno ano mozno nie
Chcem pocut to vyznanie
To co nikdy nepride
Prislo teraz,odide
Uz len par slov na záver
Hladam maly uzaver
Hladam to co nikde neni
Spisovnost sa malo ceni
Moja laska nikdy viac
Kratsie ako na mesiac
Tato basen nema meno
Splachol sa s nou maly Nemo
Ty uz spis a ja sa trapim
Oci placu ja sa vratim
Tak a bolo toho dost
Vsetko najviac ta radost
Radost jeden z druheho
Oslava len maleho
Chces to ty a chcem to ja
Svetlo v srdci navzdy Ja

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.