Založ si blog

Cesta lásky

Cítim, že by som mu vedela byť oporou a veľmi ma to k nemu priťahuje. V mojom sne sme prežili búrlivý románik na Hawaii. Chcem pochopiť, prečo sa to deje. Chcem si to odpustiť. Dopriať si lásku. Milovať sa. Ale neviem čo ma k nemu priťahuje, aký je to cit? Priťahovalo ma to ešte predtým, než som vedela, či niekoho má. Hovoril o rodine, tak som si bola istá, že má manželku, deti, rodinu. To, že deti má a manželku už nie, som sa dozvedela až potom. A presne ako napísal v článku na facebooku niekto múdry…sú to len hry!

No teraz sa netúžim hrať, zahrávať, tak ako som zvykla.

Vedieť úprimne milovať, bez hry, bez podmienok, bez posudzovania a hodnotenia, tak, aby som iného dokázala milovať ako milujem samu seba a milovať samu seba tak ako milujem iného.Vďaka nemu som pocítila lásku, intenzívny cit, išlo mi to zo srdca, priamo do hlavy, a späť, elektrizujúce, prehýbalo ma, bolo to silné, intenzívne, neovládateľné a v brušku som cítila šteklenie. Vďaka nemu. Mohol by mi byť otcom. Bolo to naozaj veľmi intenzívne, bytostne som túžila zblížiť sa s ním. Nebola to hra. Bolo to úprimné. Takto mám milovať svojho otca? Seba? Manžela? Neopísateľný pocit, že dokážem všetko. Láska, vďaka ktorej robíme veci, ktoré by nám inak ani nenapadli, vďaka ktorej dokážeme všetko, čo si len dokážeme predstaviť.

Bolo ráno. S tým pocitom som sa už zobudila. S pocitom intenzívnej lásky. Toto som potrebovala zažiť? Toto je láska? Keď robíš veci, lebo chceš a nerobíš lebo musíš?Rozkvitneš ako ruža, ktorá roky spala a zabudla aký je to pocit milovať?

Ja som to nevedela. A teraz, keď to viem, zažívam to stále. Milujem, starám sa o seba, počúvam telo, čo mi hovorí. Vtedy môžem naozaj milovať, keď som milovaná. Sebou.

Keby som bola úspešná, dokázala by som mu otvorene povedať, že ma priťahuje.

Myslím si, že niekedy je lepšie nehovoriť. Dokážem sa perfektne učiť. 🙂P1200438

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.