Založ si blog

Moja „detská izba“ v ktorej som to najlepšie prežila najhoršie

Čo ma dokázalo zlomiť až sem? A čo by Vás dokázalo zlomiť až tam… Neverím, že život je krehký aj keď viem, že je. Neverím, že žiť sa oplatí aj keď viem, že veľakrát nie. Tieto slová sú krehké možno neprežijú do rána, možno ich život je už teraz zrátaný no napriek tomu verím, že ten môj bude zlátaný. Prečo si rodičia urobia deti a správajú sa k nim nezodpovedne? Prečo násilie plodí násilie? A násilie na deťoch dvojnásobne?! Pravda navždy krutou hrou osudu a že ľudia nie sú zlí? Neverím.

tak to bolo...Život je prozaický má aj svoj začiatok aj koniec, nie je to bezducho napísaná báseň, ktorej začiatok by kľudne mohol byť koncom. Prípady kedy by život bol „jednou básňou“ sa hľadajú roky. A väčšinou aj tak na to prídeme až na sklonku svojho života. No ja svoj život milujem. Jeho chyby mu však budem odpúšťať do konca. Ale dajte ruku na srdce, kto neodpúšťa? Kto sa občas neopúšťa? A kto niekoho neopúšťa? Nikto teda Všetci.

Dúfam, že ste veriaci, pretože ja som. Preto verím Pánovi a tiež sebe. Prajem Vám nech tieto úvahy otvoria Vaše Nebo, to, ku ktorému sa obraciate. A chcem sa s Vami podeliť o to, čím je Nebo vo mne.

Dávam „na pranier“ svoju myseľ a verím, že je nekonečná, presne tak ako vačšina myslí a tiež ako život na tejto Zemi. Ďakujem a prajem krásny deň.

 

Vaša La femme

Mať či (ne) mať

28.03.2024

Zdá sa mi že som dnes iná V očiach sa mi zrkadlila Slza ktorú zatlačíš Do najhlbšej časti priekopy Vedz že dnes je nový deň V akom ráne sa preberiem Dá mi silu vzdať sa túžby Po neskutočnej odplate Už nie si sám – Ja som sama. Držím stráž pred vchodom do raja Vidíš moju trúfalosť Vyvoláva v tebe zlosť Volá matka dnes má sviatok Darovať [...]

IBA TY

14.01.2024

Odvykla som si od lásky Do pamäti vrývajú sa vrásky Keď stratila som poslednú nehu Ostáva život v strehu Chceš si ma vziať Zabudol si sa opýtať City dal si bokom Nechávaš sa unášať Na vlnách života od ktorého si nič nečakal A keď ukazuje ti peknú tvár V rukách držíš cudzí žiaľ Čo za srdce ťa nechytal Potom prečo sa pýtaš prečo prosíš [...]

Snár života

07.12.2023

Lož podložená Pravda ukotvená Sloboda presvedčenia Láska vidí veľa Držím ťa v náručí Ten sladký dar Život raz príde Netreba snár Odišla som to ste chceli Ruky najbližších Ťažko tomu veriť Maličký drobček pýta sa Vie aj tuší, zdráha sa Našiel svojich svoje meno V rozprávkach sa volal Nemo Dudko krásny chrobáčik Vieš čo chceš tak prepáč mi Odpusť ďakujem [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.